REGULAMIN FORUM MÓJYED - przeczytaj przed rejestracją!

Zanim się zarejestrujesz, koniecznie przeczytaj!
Moderator
Avatar użytkownika
Posty: 5914
Dołączył(a): 29 lis 2012, o 16:52
Lokalizacja: Łaszewo / Brodnica

REGULAMIN FORUM MÓJYED - przeczytaj przed rejestracją!

Postprzez Winterfield » 3 lut 2015, o 12:15

W gronie administracyjno-moderacyjnym został spisany szczegółowy Regulamin Forum MójYed, obowiązujący od dnia 03.02.2015.
Generalnie zasady się nie zmieniają, regulamin jest po prostu bardziej szczegółowy. Rejestracja oraz używanie forum oznacza akceptację regulaminu.


REGULAMIN FORUM MÓJYED,
stan z dnia 06.04.2015



§1. OGÓLNE ZAŁOŻENIA.

1. Każdy użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy regulamin (rejestracja jest równoznaczna z akceptacją regulaminu!!).
2. Forum MójYed jest to forum o tematyce kynologicznej, poświęcone rasie Samoyed - obecność na forum jest dobrowolna, zaś użytkownik zobowiązuje się do trzymania się tematyki forum.
3. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczone na forum przez użytkowników - każdy użytkownik indywidualnie odpowiada za to, co publikuje.
4. Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych w formularzu.
5. Zarejestrowany użytkownik nie może domagać się usunięcia konta z forum - żadne konto nie zostanie usunięte z forum bez względu na przyczynę.
6. Na forum obowiązują wszelkie zasady netykiety.
7. Przed rozpoczęciem pisania należy przedstawić się w dziale PRZYWITAJ SIĘ - na forum nie ma osób anonimowych, przedstawienie się jest warunkiem uczestnictwa w życiu forum.
8. Na forum każdy jest mile widziany, bez względu na to, czy posiada Samoyeda, z jakiej hodowli jego pies pochodzi, czy posiada rodowód, czy też nie.
9. Na forum zabronione jest korzystanie z multi kont. Każdy użytkownik ma prawo do posiadania jednego konta. W przypadku wykrycia dodatkowych kont, wszystkie konta zostaną zbanowane przez Administratora Forum.


§2. ADMINISTRACJA FORUM

1. Właścicielem Forum jest Agnieszka Krzyżaniak, która nie pełni funkcji administracyjno-moderacyjnej na forum.
2. Forum jest częścią Wortalu e-Samoyed.pl, którego właścicielem jest Paulina Adamska. Wortal oraz Forum MójYed utrzymywane są na prywatnym płatnym serwerze i domenie. Koszta utrzymania są pokrywane przez Właściciela Forum MójYed oraz Właściciela Wortalu e-Samoyed.pl. Użytkownicy Forum nie są obciążani kosztami utrzymania serwera i domeny, uczestnictwo w życiu Forum jest bezpłatne.
2. Decyzje odnośnie przyszłości i kierunku forum są ustalane wspólnie w gronie Administracyjno - Moderacyjnym. Decyzje w tych kwestiach nie są podejmowane bez wcześniejszej konsultacji. W skrajnie wyjątkowej sytuacji, do ustaleń może zostać włączony Właściciel Forum.
3. Administratorem Forum jest użytkownik Zoja.
Prawa i obowiązki Administratora:
a) Administrator jest osobą bezstronną, opiekunem forum;
b) podejmuje decyzje porządkowe na forum, rozwiązuje konflikty i podejmuje decyzje odnośnie użytkowników;
c) nadzoruje pracę Moderatorów; ma prawo powołania lub odwołania Moderatora (nadużywającego swych uprawnień) z funkcji;
d) przyjmuje zażalenia i skargi odnośnie użytkowników forum bądź sposobu funkcjonowania forum;
e) w miarę posiadanych uprawnień, ma za zadanie odnoszenie się do Sugestii użytkowników w dziale O FORUM, temat: Sugestie;
f) Administrator ma prawo do wglądu IP oraz danych rejestracyjnych użytkowników Forum.
4. Moderatorem Forum jest użytkownik Winterfield.
Prawa i obowiązki Moderatora:
a) Moderator ma obowiązek utrzymywania porządku na forum w działach i wątkach, przez co rozumie się:
- przenoszenie wątków do odpowiednich działów, łączenie wątków zdublowanych, dzielenie wątków, które rozwinęły się w kierunku off-topic;
- tworzenie nowych działów;
- pilnowanie czytelności wpisów poprzez: skracanie rozległych cytatów do minimum, "łapania" skopiowanych treści w ramki cytatu w przypadku braku użycia tej fukcji, edycja wątków w dziale WYSTAWY - uzupełnianie wyników w jednym poście, oznaczenie kolorem Zwycięzcy Rasy itp.
b) Moderator podlega Administratorowi;
c) Moderator nie ma prawa:
- zmieniać treści merytorycznej wpisów;
- podejmować decyzji w sprawach sporów między użytkownikami;
- banować użytkowników;
- mianować i odwoływać Moderatorów;
d) w miarę posiadanych uprawnień, Moderator ma obowiązek odnoszenia się do Sugestii użytkowników w dziale O FORUM, temat: Sugestie;
e) ma prawo do wglądu IP oraz danych rejestracyjnych użytkowników Forum.


§3. TEMATY I POSTY.

1. Zanim poruszysz jakiś problem - skorzystaj najpierw z wyszukiwarki, by nie zaśmiecać forum.
2. Pisanie danego tematu musi odbywać się w wydzielonym dla jego tematyki dziale.
3. Na forum nie piszemy non stop dużymi literami oraz innym kolorem. Dopuszczalne jest to tylko dla wyróżnienia pojedynczych kwestii.
4. Zabronione jest dublowanie postów i tematów - zdublowane posty i tematy będą łączone i/lub przenoszone.
5. Nazwę tematu należy podać jak najbliższą temu co jest w nim zawarte.
6. Na forum obowiązuje język polski i piszemy z ogólną przyjętymi normami pisma.
7. Na forum obowiązuje wolność słowa i każdy ma prawo do własnej opinii, jednak wyrażanej wyłącznie w sposób kulturalny. Używanie wulgaryzmów, osobiste wycieczki niezwiązane z tematyką psów, wyzwiska i niekulturalny ton wypowiedzi skutkuje ostrzeżeniem ze strony Administratora ds. Rozstrzygania Sporów. Brak reakcji na ostrzeżenie skutkować będzie reakcją ze strony Administratora ds. Sporów:
a) Banowanie czasowe:
- ban 3-dniowy na ochłonięcie - przy osobistych wycieczkach niezwiązanych z tematyką forum, kilkakrotne celowe nie odpowiadanie w temacie, rażących złośliwościach i wyzwiskach oraz celowym zaśmiecaniu forum nic nie wnoszącymi wypowiedziami;
- ban miesięczny - przy wulgaryzmach i/lub rażącym naruszaniu regulaminu;
b) jeśli trzykrotne zbanowanie użytkownika w niedługim odstępie czasu nie daje rezultatów, Administrator ds. Rozstrzygania Sporów ma prawo zbanować użytkownika na czas dłuższy bądź całkowicie;
- ponowne założenie konta przez zbanowanego użytkownika, skutkować będzie natychmiastowym zbanowaniem kolejnych kont;
c) w wyjątkowych sytuacjach i kwestiach nieokreślonych przez Regulamin Administrator ma prawo podjąć decyzję w wymiarze uznanym za adekwatny do sytuacji (ostrzeżenie, ban czasowy, ban całkowity);
d) decyzja Administratora ds. Rozstrzygania Konfliktów nie podlega dyskusji!
8. Pisz na temat - nie offtopicuj - posty niezwiązane z tematem będą przenoszone do odpowiednich wątków bądź wrzucane do działu OFF-TOPIC, temat: Śmietnik.
9. Nie krzycz - tzn. nie pisz z włączonym Caps Lock'iem.
10. Panuje zakaz rozpowszechniania jakichkolwiek materiałów o treści pornograficznej bądź niezgodnej z polskim prawem.
11. Zachęcamy do dzielenia się wiedzą, doświadczeniami - mile widziane własne inicjatywy, typu artykuły na wybrany przez nas temat - stwórzmy bazę informacji o rasie - z korzyścią dla wszystkich.
12. Publikacje w dziale HODOWLA:
- tylko hodowca zrzeszony w FCI, organizacjach mu podległych i przez FCI uznawanych może ogłosić na forum reproduktora, miot i/lub hodowlę.
13. Każdy odpowiada sam za to, co pisze. Żaden post nie zostanie usunięty z forum po minięciu 15 minut od jego publikacji (jest to czas, w którym użytkownik może samemu usunąć napisany przez siebie post). Wyjątek stanowią zdublowane przez przypadek posty.
14. Każdy użytkownik ma prawo do udziału w konkursach na forum - regulaminy konkursów są publikowane osobno.
15. Niekontrolowane wpisy spowodowane czynnikami zewnętrznymi są traktowane jako świadome i podlegaja regulaminowi tak samo, jak wpisy dodane w pełnej swiadomości czynu.


§4. UŻYTKOWNICY.

1. Aby mieć możliwość pisania oraz czytania postów i tematów, trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem.
2. Użytkownicy wulgarni, który swoimi wypowiedziami oraz postępowaniem krzywdzą bądź obrażają innych użytkowników - będą podlegać karze wymierzonej przez Administratora (patrz: §3, punkt 7).
3. Sygnaturki (podpisy) użytkowników nie mogą być duże i "ciężkie". Jeżeli Moderator lub Administrator uzna, iż podpis jest za duży, należy go natychmiast zmienić. W przeciwnym wypadku zostanie usunięty.
4. Nie używamy wulgarnych lub obraźliwych nicków.
5. Należy się szacunek do Administratorów i Moderatorów oraz do wszystkich użytkowników Forum.
6. Każdy może się zarejestrować tylko raz (patrz: §1, punkt 9).
7. Niedozwolone jest bezsensowne nabijanie postów na liczniku, trollowanie, zaśmiecanie Forum nic nie wnoszącymi wpisami. Administrator ma prawo wobec wyjątkowo upartych trollerów podjąć kroki uznane za adekwatne do danej sytuacji.
8. Każdy użytkownik ma prawo do podawania sugestii w kwestii kierunku i przyszłości forum w dziale O FORUM, Temat: Sugestie. Odpowiedzi na Sugestie będą udzielane przez Administratora lub Moderatora Forum.
9. Niezarejestrowani użytkownicy bądź użytkownicy zbanowani nie mają prawa udzielać się na forum za pośrednictwem kont innych użytkowników. Niedostosowanie się do tego zapisu będzie karane przez Administratora. Każdy użytkownik ma obowiązek zabezpieczenia konta przed włamaniami poprzez odpowiednie hasło i wylogowywanie się po każdorazowym użyciu forum.


§5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE.

1. Forum i jego wpisy merytoryczne opierają się na zasadach i postanowieniach jedynej oficjalnej w Polsce organizacji kynologicznej - Związku Kynologicznego w Polsce (ZKwP) należącego do Międzynarodowej Federacji Kynologicznej FCI. Promowanie hodowli nieprzynależnych do FCI i ogranizacji przez FCI uznawanych jest niezgodne z Regulaminem Forum i może wiązać się z publiczną dezaprobatą.
2. Regulamin będzie sukcesywnie uzupełniany o istotne kwestie, które nie zostały uwzględnione na dzień dzisiejszy. Obowiązuje od chwili jego opublikowania. Wszelkie zaś zmiany odnotowywane będą w Aktualnościach. Korzystanie z Forum po dokonaniu zmian oznacza ich akceptację.


Rejestrując się na forum wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych!!
"Często nie polemizuję z lenistwa, gdy trzeba ubrać w ładne słowa pytanie, czy ktoś zupełnie stracił rozum." [Małokulturalna blog]
[Nasz kanał na YouTube] - ponoć pierwsze 100 tysięcy subskrybentów jest najtrudniejsze, później jest z górki... daj suba!

Obrazek

Powrót do REGULAMIN / Regulations

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości